- 1225 Budapest, Nagytétényi út 169.
- sales@vertesz.hu
- +36 1 248 2340
Milyen dokumentumokat kell csatolni a támogatási kérelemhez:
Kérjük, csatolja a kérelemhez az alábbiakat:
1., A támogatást igénylő részéről eljáró személy(ek) jogosultságát igazoló dokumentum(ok):
aláírási címpéldány / aláírás minta, valamint amennyiben delegált jog, az aláírási jogosultságot igazoló dokumentum.
2., Megvalósíthatósági Tanulmány:
Kötelező ((lsd. Segédletek mappában megadott sablont, Word és PDF formátumban).
3., Aláírt Konzorciumi Együttműködési Megállapodás támogatási kérelem benyújtására: – amennyiben releváns (https://www.palyazat.gov.hu/programok/szechenyi-terv-plusz linken megadott sablonon, PDF formátumban).
4., Költségvetés alátámasztásához kapcsolódó dokumentumok:
5., Szakmai tartalom alátámasztásához kapcsolódó dokumentumok:
6., Horizontális szempontok érvényesítésével kapcsolatos elvárásokhoz kapcsolódó alátámasztó dokumentumok a Felhívás 2.4 pontjának megfelelően:
Felhívjuk figyelmét, hogy a felsorolt mellékleteket a támogatási kérelem elkészítésekor kell csatolni! A támogatást igénylő adatait tartalmazó Nyilatkozat c. dokumentum példányát pedig a támogatási kérelem véglegesítése és lezárása után az elektronikus kitöltő program fogja generálni, így az a csatolandó mellékletek között nem került felsorolásra. A Nyilatkozat aláírását és elküldését, továbbá támogatási kérelmek benyújtásának és elbírálásának folyamatát az „ÁÚF 21-27” 3. pontja tartalmazza.
Lépjen velünk kapcsolatba! Tegyünk közösen a fenntartható jövőért!